Odpovědi na vaše nejčastější otázky

  • Přijímáte karty MultiSport nebo ActivePass?

    Ano, obě karty můžeš použít pro vstup do gymu. Pokud půjdeš na open gym, nic navíc už neplatíš. Pro účast na lekci je potřeba doplatit službu trenéra, a to buď jednorázově (80 Kč), nebo měsíční permanentkou (800 Kč)

  • Musím si lekci předem rezervovat?

    Kapacita jednotlivých lekcí je omezená, aby byl zajištěn dostatek prostoru a vybavení. Zároveň pokud víš, že na rezervovanou lekci nebudeš moci přijít, odhlas se a uvolni místo dalším. Rezervaci lze stornovat nejdéle 4 hodiny před začátkem lekce, poté je již připsána 100% penalizace. Ranní lekce v 6:00 a v 7:00 je možné odhlásit bez penalizace nejpozději do 21:00 předchozího dne. Systém zároveň umožňuje při naplnění kapacity lekce rezervaci dvou náhradníků.

  • Co potřebuji, když chci začít s CrossFitem? Co si mám vzít s sebou na první lekci?

    Pro úspěšný start s CrossFitem ti bude stačit chuť hýbat se a naučit se něco nového. Vyber si gym s kvalitními trenéry a zázemím, tedy ideálně CrossFit Destiny ☺ , a přijď. Do začátku si vystačíš se sportovním oděvem (tričkem a šortkami nebo legínami) a pevnou obuví. Zde lze doporučit uzavřené sportovní boty s tvrdou podrážkou, běžecké boty s měkkou podrážkou nejsou vhodné. Časem třeba pořídíš boty speciálně na CrossFit, koupíš vlastní švihadlo, případně mozolníky na hrazdu. Pro začátek ale postačí, když se oblečeš a obuješ do sportovního a dorazíš za námi.

  • Jsem úplný začátečník. Kolikrát týdně nejlépe se mám CrossFitu věnovat?

    Samozřejmě záleží na tvých časových možnostech. Ideální je začít na maximálně třech trénincích týdne. Lekce pro začátečníky jsou vypsány několikrát denně, stačí si jen vybrat čas, který ti nejvíce vyhovuje. Náplň lekcí je vždy v daný den stejná. Týdenní program je potom sestaven tak, že úterý a čtvrtek jsou zaměřeny na práci s činkou, ve středu nejčastěji potkáš cviky na hrazdě, pátek věnujeme kondičním workoutům a na pondělních lekcích se může objevit úplně cokoliv (jak už to v CrossFitu bývá). Tedy vidíš, že čím více různých dnů v týdnu budeš schopný/á obsáhnout, tím komplexněji bude probíhat tvoje příprava na pokročilejší lekce CrossFitu.

  • V systému nemůžu najít lekce pro začátečníky.

    Náš rezervační systém se automaticky načítá v hlavní místnosti CF Box. Proto všude vidíš červená políčka s nápisem CrossFit (pro pokročilé). Je tedy potřeba kliknout na dlaždici Gym Hall a Oly Room, kde se ti otevřou další místnosti s lekcemi nejen pro začátečníky, ale také lekcemi: CFD Kruháč, CFD Gymnastika, CFD Team MetCon.

  • Už jsem CrossFit v minulosti krátce cvičil/a v jiném gymu, musím i přesto na začátečníky?

    Přijď na začátečníky a řekni trenérovi o svých zkušenostech. Pokud trenér na následujících lekcích uvidí, že základy máš dostatečné, domluvíte se na postupu na pokročilejší lekci. Vše vyřešíme individuálně.

  • Mohu přijít na Kruháč, MetCon, Vzpírání nebo Gymnastiku, i když jsem teprve začátečník?

    Pokud chodíš na lekce pro začátečníky, můžeš přijít i na Kruháč nebo na čtvrteční Gymnastiku s Verčou, která je právě na úplné základy zaměřena. MetCon a Vzpírání jsou lekce pro pokročilejší, s těmi tedy počkej, až budeš mít dostatečné skills a postoupíš na lekce CrossFitu.

  • Je pro mě CrossFit vhodný, když jsem mladý/á, starý/á, tlustý/á, hubený/á, křehká žena, nikdy v životě jsem necvičil/a… ?

    CrossFit je sport pro život a je pro každého. Cvičení je vhodné pro mladé i pro seniory. Svá případná zranění ale vždy nejprve konzultuj s lékařem. Trenéra informuj o svých případných omezeních. Každý cvik se dá nějakým způsobem škálovat či nahradit, dokud jej nebudeš schopný/á zvládnout v plném rozsahu. Zároveň nikdo po tobě nebude vyžadovat, ať hned na své první lekci zvedneš 100 kg nad hlavu nebo ať uděláš 100 shybů na hrazdě. Právě naopak. Postupného rozvoje síly a dovedností docílíme tím, že budeš pravidelně docházet na lekce pro začátečníky, dokud nebudeš připraven/a posunout se dál. V CrossFitu není žádná hranice, které je objektivně možné dosáhnout a za kterou se už nelze dostat. Každý máme své limity jinde a tréninkem správné techniky provedení cviků a zlepšováním efektivity práce je překonáváme. A tím se posouváme. Startovní pozici máme každý jinou, ale to, kam se postupně dostaneme, závisí na tom, kolik jsme toho ochotni do tréninku vložit.

  • Je CrossFit nebezpečný?

    Řekli bychom, že je to právě naopak. Samozřejmě v každém sportu může dojít ke zraněním, a to z různých důvodů. Pokud ale trénujeme správně a pod dobrým vedením, své tělo posilujeme, a to se tak stává odolnějším. CrossFitové cviky jsou v podstatě funkční pohyby, které jsou přenositelné do běžných denních činností. V životě občas potřebujeme zvednout těžkou tašku s nákupem či doběhnout na šalinu. A právě připravenost našeho těla na jakoukoliv životní situaci nás může ochránit před zbytečnými zraněními i předčasným stárnutím a omezenou pohyblivostí.

  • Penalizace lekcí

    Lekci lze zrušit nejpozději 3 hodiny před jejím začátkem, ranní lekci nejpozději do 21:00 předchozího dne.
    Pak je lekce penalizovaná v plné výši 180,- Kč

  • Lze platit kartou nebo převodem z účtu?

    ano